www.eventsall.hu














  eventsall    rendezvények    tanácsadás    pr    akciók    kreatív tippek  
  blog  
  dossziék    kapcsolat  


     E-mail cím:
     Jelszó:



Elfelejtette jelszavát?
Rendezni vagy nem rendezni?
Szerző: Cili, 2009-04-22 14:24:57

Az itt a kérdés.
(Shakespeare után szabadon…)

Meg kell-e mindenáron szervezni egy eseményt pusztán azért, mert muszáj lenne? Vagy mert illene?

Szerintem, nem.
A halálom az, amikor gyorsan összedobnak valamit, mert meg kellene rendezni egy születésnapot, egy temékbemutatót, vagy egy reprezentatív eseményt, aztán az egészről messziről látszik, hogy maguk a házigazdák szenvednek a legjobban, de megcsinálták, mert “muszáj” volt. Mert hallották, hogy mások is szoktak “ilyeneket” rendezni…

Ha ennyire fájt, miért nem hagyták a csudába? Mindenkinek jobb lett volna...

Mondok egy példát.
Nemrég voltunk egy divatlap bemutató partiján. A helyszín nagyjából rendben volt, azaz megfelelően trendi egy magazinhoz, leszámítva azt, hogy kb. 200 embert zsúfoltak be egy 150 fős helyre. (Lehet, hogy ők sem számítottak arra, hogy eljönnek a meghívottak.) Aztán volt divatshow, nagyértékű tombola -kisebb zökkenőkkel. Pedig az egész nem tartott tovább negyedóránál… na,jó, húsz percnél. :) Ennyi.

Nem volt eszegetés, beszélgetés, kapcsolatépítés, holott a vendégkört elnézve azokat hívták meg, akikre mint leendő előfizetőkre / olvasókra / ajánlókra számítottak. És ezek a reménybeli előfizetők zavartan bóklásztak kb. 10 percig, majd csendben elmentek haza.

Lehet tippelni, hányan fogják venni a lapot! És vajon a szervezők “veszik a lapot”, miért nincs eladás? (Pedig a magazin egész jó!)

Ja, és az csak hab a tortán, hogy amikor mi is leléptünk, hogy átmenjünk egy, a város túlsó felében tartott partira, akkor ki ért oda még nálunk is hamarabb? A divatlap főszerkesztője.

Szóval, kár ilyenekre pénzt költeni. És mivel az arcukat adják hozzá, azért fizetnek súlyos összegeket, hogy az ügyfeleknek meglegyen róluk a véleményük. Nem egy nagy deal.
PR szempontjából sokkal hatásosabb lett volna, ha mindenkinek küldünk egy ajándékpéldányt, amit, mondjuk, beöltöztetett modellek kézbesítenek személyre szólóan.
De ezt így ne. Plíííz.

Szerintetek?
Rendezni vagy nem rendezni?

vissza

hozzászólás írása
Dorka 2009-05-09 19:21-kor írta:

Hát, talán majd erre a bonyolult kérdésre fogjuk MI megadni a választ a kétkedőknek..:) Legalábbis nagyon remélem!
Egy titka van: jól kell csinálni! (na jó, kettő: és szívvel!:) Ha ezt érezni egy rendezvényen, akkor sikeres lesz!:)
Majd mi bebizonyítjuk...:)

Árpád 2009-05-05 17:53-kor írta:

Ez egy általános - filozófiainak is tekinthető - kérdéssel függ össze: kell-e olyat tenni, ami nem belülről jön? Pl. kell-e 200 fős esküvő, ha a pár valójában maximum 10 embert lát szívesen?

Nincs egyértelmű válaszom, vagyis nem baj, ha valaki nem azt teszi, amit szeretne, csak ez látszani fog a végeredményben (ahogy fent is). Én akkor szerveznék rendezvényt, ha komolyan bele tudok adni mindent. Lehet, hogy ezért nem dolgozom rendezvényszervezőnél??



Cili 2009-05-01 06:50-kor írta:

Jó, hogy a konkurencia is olvasgatja az oldalunkat...:) Gondolom, te is hasonló cégnél dolgozol, ugye?

Egyébként nem a rendezvényszervezőket akartam kritizálni, hanem a házigazdákat. Abban igazad van, hogy sok vendég is csak azért jön, hogy teleegye magát lazaccal és kaviárral, aztán elmenjen haza, de ez még mindig a kisebbség. A többieket viszont meg kell tisztelni azzal, hogy tényleg foglalkozunk velük és vendégül látjuk őket úgy, ahogy a nagykönyvben meg van írva!

Csak annyit akartam kihozni az egészből, hogy inkább ne szervezzünk semmit (mint házigazda!), ha nincs hozzá kedvünk, energiánk, mert akkor magunkat égetjük le + az üzletnek sem használ, mert lerontjuk az imázsunkat.

Szóval, egyetértek veled abban, hogy "kell a körítés", de ha már szervezünk, akkor legyünk annyira igényesek önmagunkkal szemben, hogy jól csináljuk!

eszter 2009-04-30 19:20-kor írta:

Azt gondolom ez egy olyan téma, amire nehezen lehet jól válaszolni. Mindenképp szükséges egy rendezvény sikerességéhez az, hogy kellő odafigyeléssel és precizitással álljanak neki a szervezők és ezekre a fontos dolgokra (mint pl foglalkozni a közönséggel) oda kell figyelni! Én is többször tapasztaltam már, hogy miután lement a műsor, kevésbé sikerült összehangolni az alkotókat a megjelent érdeklődőkkel, pedig ez egy fontos része annak, hogy bővítsük a köreinket! Talán azért is nehéz dolog ez, mert a határok szélesen meghúzódnak ezekben a rétegekben...Sokszor találkozni ezzel az elhatárolódással és ilyenkor nem tud mit tenni a rendezvényszervező....Ezen nem hiszem, hogy ő tud segíteni!
Azonban pl. egy új termék bemutatására mindenképp szükségesnek találom a megfelelő körítést...Úgy mégiscsak szebb...csak jól kéne csinálni...Nem?

elejére ugrik előző oldal [1] következő oldal végére ugrik
hozzászólás írása

© 2009 eventsall.hu Minden jog fenntartva.

Jogi nyilatkozatImpresszumAdatvédelem